خانه / اخبار ویژه عاشورایی / راه اندازی ۹۰ گیت ورود و خروج در چذابه و شلمچه

راه اندازی ۹۰ گیت ورود و خروج در چذابه و شلمچه

154795_353

به گزارش واحد خبر موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا به نقل از «شیعه نیوز»، سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: این زیارت اربعین در حقیقت مانور محبان اهل بیت است که از سراسر دنیا افرادی در آن حضور دارند. حرکت اربعین اصلا شیعه و سنی ندارد و همه کسانی که به اهل بیت ارادت دارند به این سفر می روند.
وی ابراز امیدواری کرد: تمهیدات خوبی برای برگزاری مناسب اربعین حسینی اندیشیده شده و در دو مرز شلمچه و چذابه بیش از ۹۰ گیت را راه اندازی کردیم. در حال حاضر ۵۰ گیت فعال است و در صورت نیاز ۴۰ مورد دیگر را نیز وارد مدار می کنیم.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: بحث های ترافیکی را داریم که تمهیداتی اندیشیده شده و جاده جدید چذابه از روز سه شنبه زیر بار ترافیک می رود.
سردار اسحاقی بیان کرد: پارکینگ هایی را در نزدیکترین نقطه به مرز یعنی حدود پنج کیلومتری با مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار در مرز چذابه تدارک دیدیم.
وی عنوان کرد: تمهیدات دیگری برای بحث ترافیک، ایمنی مسافران و رعایت مقرارت توسط رانندگان اندیشیده شده تا زائران با سلامتی کامل در مرز حضور پیدا کرده و به زیارت بروند.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه مواکبی در مرز حضور دارند و عمده مردم به پذیرایی از زائران حسینی می پردازند، گفت: سرویس های ایاب و ذهاب عمومی تمهید شده و این مرز روان و خوب است و زائران به راحتی در حال تردد هستند.

telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.