خانه / اخبار ویژه عاشورایی / حرم امیرالمومنین (ع) آماده استقبال از زائران اربعین

حرم امیرالمومنین (ع) آماده استقبال از زائران اربعین

nnn
به گزارش واحد خبر موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا به نقل از شیعه نیوز، دبیرخانه آستان مقدس حضرت امام علی علیه السلام، کلیه کادرهای خدماتی، تبلیغاتی، امنیتی و بهداشتی خود را به منظور تأمین منزل، غذا و خدمت به زائرن فراخوانده، و همچنان در حال تأمین مکان های جدید برای پذیرایی از جمع میلیونی زوار اربعین است. “سید حبل المتین” دبیر کل آستان مقدس حضرت علی علیه السلام با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آستان علوی (علیه السلام)، به منظور پذیرایی از جمع میلیونی زوار اربعین، اماکن و مراکز وسیعی را در داخل و خارج نجف تدارک دیده و تمام امکانات رفاهی و خدمات غذایی و بهداشتی برای زائران را فراهم کرده است.

وی به خبرنگاران گفت: طرح خدمت به زائران اربعین شامل تامین اماکن و اختصاص فضاهای وسیعی در محیط آستان مقدس حضرت علی (علیه السلام) است. همچنین مکان ها و فضاهایی برای اسکان و ارایه غذا به زائران در شمال و جنوب صحن حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در نظر گرفته شده است.
دبیر کل آستان مقدس حضرت علی علیه السلام همچنین از آماده سازی یک پارکینگ برای رفاه حال زائران خبر داد و افزود: یک پارکینگ طبقاتی هم در ضلع شمال غرب حرم در نظر گرفته شده است.

telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.