خانه / اخبار ویژه عاشورایی / استقبال زائران از سفرهای عتبات ویژه ماه رمضان

استقبال زائران از سفرهای عتبات ویژه ماه رمضان

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از استقبال خوب زائران از سفرهای عتبات ویژه ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ «محسن نظافتی» در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت اعزام به عتبات با بیان اینکه این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های ۱۴ شبه و ۲۳ شبه صورت گرفته است، اظهار داشت: اعزام‌ها تا ۲۶ ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد و نکته مهم در این اعزام‌ها این بود که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد:‌ هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است؛ همچنین برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش‌بینی شده است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در پاسخ به پرسش دیگر در زمینه وضعیت کاظمین و سامرا نیز گفت: سامرا همچنان بسته است و کاظمین نیز در بسته‌های سفر به عتبات وجود دارد و مشکلی برای زیارت امامین کاظمین وجود ندارد.

نظافتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از طرف زائران برای اعزام به عتبات در ایام ماه مبارک رمضان شده است.

منبع: hajnews.ir

telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...