خانه / ویژه ها / برگزاری نهمین دوره مسابقه نقاشی و متن ادبی اشک قلم

برگزاری نهمین دوره مسابقه نقاشی و متن ادبی اشک قلم

نهمین دوره مسابقه نقاشی و متن ادبی اشک قلم به مناسبت وفات عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) جمعه ساعت ۱۷ به همت موسسه فرهنگی فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا در سالن کتابخانه علامه مخبر دزفولی با حضور حدود ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان دزفول برگزارشد. در این مسابقه دکتر محمدرضا سنگری ضمن مباحثه های کوتاهی با کودکان درباره نقاشی هایشان، آن ها را همراهی کرد.

ثبت نام در این مسابقه حدود یک ماه پیش آغاز و به هر کدام از دانش آموزان هنگام ثبت نام یک بروشور حاوی پنج داستان از زندگانی حضرت علی(ع) و حضرت زینب کبری(س) تحویل داده شده بود که کودکان عزیز با مطالعه ی آن ها یکی را به عنوان موضوع نقاشی خود انتخاب می کردند و پس از تمرین موضوع خود، در روز مسابقه نقاشی نهایی خود را به تصویر کشیدند.

ضمنا پس از انجام نقاشی به کودکان علاقمند به نویسندگی برگه هایی داده می شد که در ان ها جمله های ناتمامی نوشته شده و کودکان با توجه و ذوق و استعداد خود آن ها را کامل و متن ادبی کوتاهی می نوشتند.

پس از داوری آثار نقاشی و متن ادبی در زمانی که بعداً اعلام خواهد شد مراسمی جهت تقدیر از شرکت کنندگان عزیز برگزار خواهد شد.

ضمنا این مسابقه در روز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۵ در دبستان دانش در شهرستان اندیمشک با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان و به همت موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا برای اولین بار برگزار خواهد شد.

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...