خانه / ویژه ها / یک ایران داغدار حاج قاسم

یک ایران داغدار حاج قاسم

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
◼روح بلند و ملکوتی سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و ایثار و فداکاری پر گشود و به ملکوت اعلی پیوست.
◼حاج قاسم تمام عمر خویش را در راه
دفاع از اسلام و انقلاب و حمایت از مظلومان جهان در عراق، سوریه، افغانستان، فلسطین، لبنان گذراند و در نهایت به آرزوی همیشگی اش که شهادت بود رسید و آسمانی شد.
◼حاج قاسم الگوی یک انسان مسلمان آرمانی بود. او اسوه ای بود برای نوجوانان و جوانان و پیران که راه و رسم زیستن پاک یک مسلمان واقعی را به همه نشان داد.
◼حاج قاسم سرمشق بزرگی است برای همه ما تا با بررسی زیست دینی و ولایی و انقلابی و اجتماعی و سیاسی و… بتوانیم چگونه زیستن یک انسان واقعی را دریابیم و امیدوار باشیم که هنوز هم انسان شدن و مسلمان واقعی بودن، شدنی است.
◼حاج قاسم یک نفر نیست که قابل حذف شدن باشد. حاج قاسم یک تفکر است که همیشه هست و خواهد بود و با رفتن جسمش و ریختن خونش همه سلول ها و قطره قطره خون او تکثیر می شوند و از او حاج قاسم هایی برخواهند خواست.
◼در پایان شهادت سرباز صدیق ولایت سپهبد قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده صبور ایشان و مردم انقلابی ایران و جهان اسلام و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می نماید.
هیئت عاشقان کربلا- دزفول
موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا
telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.