خانه / اخبار ویژه عاشورایی / بزرگترین موکب مسیر نجف به کربلا وقف آستان قدس رضوی شد

بزرگترین موکب مسیر نجف به کربلا وقف آستان قدس رضوی شد

22

به گزارش واحد خبر موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا به نقل «شیعه نیوز»، مصطفی خاکسار قهرودی در جلسه شورای معاونان و مشاوران آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: این زمین در مساحتی افزون بر ۴۰ هزار متر مربع وقف شده و در حال حاضر با ٨ هزار مترمربع بنای ایجاد شده، امکان اسکان و پذیرایی از ۵ هزار نفر را دارد.
وی تصریح کرد: طبق ماموریت هایی که بر اساس منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی تدوین شده، امسال در راهپیمایی اربعین حسینی به ارائه خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) خواهیم پرداخت.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به حضور آیت الله رئیسی و مدیران آستان قدس رضوی در روستاها و مناطق محروم حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: این حضور و پاسخ به مطالبات و درخواست های محرومان و مستضعفان که به فرموده امام خمینی(ره) صاحبان اصلی انقلاب هستند، از دردها و آلام آنان خواهد کاست.
وی گفت: فقرزدایی و رفع محرومیت از چهره نظام اسلامی در گرو مشارکت و احساس مسئولیت همه دستگاه های اجرایی و دولتی است.
خاکسار قهرودی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تلاش کرده ایم تا در حد وسع خود از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی و انقلابی استان و کشور، بیان کرد: بدون شک اگر تمام اجزاء و بدنه اجرایی کشور این نگاه و نگرش خدمت به محرومان و مستضعفان را سرلوحه خود قرار دهند، اهداف مورد نظر محقق خواهد شد.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بیان کرد: با مشارکت معاونت فنی و عمران موقوفات و اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی و بسیج سازندگی، اقدامات عاجل و ضروری برای مناطق محروم برنامه ریزی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد؛ با استمرار این اقدامات و احساس مسئولیت سایر مسئولان و خدمتگزاران کشور شاهد رفع بیکاری و سامان یافتن مناطق محروم و حاشیه ای باشیم.

telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.