خانه / ویژه ها / تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

آقا جان
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد…
آقا جان، زبانم لال، شنیده ام بیمارید. می گویند عمل کوچک بی خطر و معمولی انجام داده اید و انتظار دارند با این خبر ما دلمان آرام بگیرد و نگران نباشیم. ولی انگار نمی دانند بر دل وجان ما با این خبر ساده! چه رفته و در ستون های بدنمان چند ریشتر تکان وارد شده است!؟
انگار نمی دانند با این خبر که پای شما به بیمارستان باز شده است. با این خبر که چند روز صدای داودی شما را نمی شنویم، با این خبر که چند روز سیمای نورانی رهبر محبوبمان را نخواهیم دید، با این خبر که… چه بر سر ما آمده است؟
آقا جان، یک ایران است و یک شما، چه می گویم؟ این چه حرفی است؟ یک جهان است و یک انسان و یک رهبر مثل شما. خار کوچکی در نعلین قدیمی پاره، دوخته ی شما، زخم عمیقی است بر قلب میلیون ها عاشق و شیفته و ارادتمندتان.
آقای مهربان، ما هر وقت، شما پشت شیشه ی تلویزیون حاضر می شوید و به سخن می ایستید، چه می گویم وقتی تمام دنیا، همه گوش می شوند؛ تا یگانه رهبر فرزانه و فرمانده مقتدر، که همه ی معادلات پیچیده ی کفر را به یک سخن در هم می پیچد و آرامشی عمیق در جان همه مستضعفین جهان می نشاندبه سخن می ایستد قلبمان آرام می شود و جانمان مسرور و لبانمان مترنم به سپاس به درگاه الهی به خاطر وجودرهبری چون شما می شود.
آقا جان، امام و مرادتان، خمینی کبیر نیز، اکنون مثل ما نگران و دعاگوی وجود تازنین شماست. می دانم که ولی نعمت همه ی مردم ایران، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع ) که در ایام ولادتشان هستیم؛ هم، دعاگوی شما سید بزرگوار خراسانی است. رهبر عزیزم، امروز دستان حجت خدا بر روی زمین، ذخیره بزرگ الهی، حضرت ولی عصر( عج) به دعا برای شما، بلند است و سلامتی شما را از خدای بزرگ و شفا دهنده می خواهد.
آقا دعا می کنم هر چه زودتر به خانه برگردید تا قلب فرزندان یتیم شهدا بیش از این نلرزد.تا اشک چشمان مادران شهدا به اشک شوق مبدل شود. تا اضطراب نشسته در جان همه آزادگان گیتی، به آرامش مبدل شود. آقا جان زودتر بیا و در حسینیه بایست و دستی تکان بده تا همه ارادتمندان و شیفتگانت در آسیا و اروپا و
آفریقا و آمریکا آرام بگیرند. بیا و در حسینیه بایست و با دستان مسیحایی ات قلب های نا آرام را آرام کن. آقای عزیز، بیا و با آمدنت شادی دشمن را به ناراحتی مبدل کن. زودتر بیا که از این خبر نفس های فرزندان جانبازت دوباره به تنگی و خس خس افتاده است.
سید عزیز ما.بیا و با آمدنت حسینیه را پر از خدا خدا کن. بیا تا در حسینیه ی دل ها، همه یکصدا سلامتی تو را از خدا بخواهند و اشک شوق از داشتن نعمت بزرگ ولی امری چون شما بریزند.
سید ما، آقای ما، ای که جسم زخمی ات را، جان بیمارت را، آبروی فراوانت را و همه ی دارو ندارت را در راه خدا داده ای؛ از روی تخت بیمارستان زودتر برخیز و زودتربیا، به خدا سوگند قول می دهیم دیگر دلتان را ناراحت نکنیم. قول می دهیم فرزندان و یاران خوبی برای وجود نازنینتان باشیم. ما هم با شما، پیمان می بندیم که جسم ناقصمان، آبروی اندکمان و همه داروندارمان را بر روی دستانمان بگیریم تا شما دستور بفرمایی و فدا کنیم.
آقا جان، بیمارستان جای شما نیست جای شما در حسینیه ای است که از آنجا جهان رهبری می شود. زودتر برخیزید و بیایید اینجا بدون حضور شما اکسیژن کافی وجود ندارد. زودتر بیایید ای هوای پاک و زلال، ای بوی خوش ظهور، ای نایب امام زمان. “بابی انت و امی” سید و سرور و رهبر ما.
برای سلامتی رهبر عزیزمان صلوات
عبدالکریم خاضعی نیا
۹۳/۵/۱۷

?????? ??? ????? ???? ?????? ?? ????????? n00054027-r-b-003

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.