خانه / ویژه ها / گردهمایی_بانوان_عاشورایی برگزار شد

گردهمایی_بانوان_عاشورایی برگزار شد

عصر روز سه شنبه ۱۳ شهریور، موسسه عاشورا، میزبان جمعی از خواهران عزیز مداح، سخنران، بانی و مسئولین جلسات سطح شهر بود.

💠در آغاز این جلسه نوای دلنشین قرائت قرآن توسط سرکار خانم کمانگر روح حاضرین را نواخت و سرکار خانم قنواتی نیز با خواندن اشعاری زیبا به یاد مولایمان امام زمان(عج) و ذکر یاد ارباب‌مان امام حسین(ع)، معنویت این نشست عاشورایی را دوچندان کرد.

 

🔷در ادامه خانم کلیددار، مسئول واحد پژوهش موسسه ضمن خوش آمد گویی به حضار، با هدف آشنایی حاضرین با موسسه عاشورا ، به اجمال به معرفی برخی از فعالیت‌ها، بخش‌های مهم و آثار و محصولات فرهنگی موسسه عاشورا پرداخت.

🔶ایشان در ادامه توضیح دادند که موسسه عاشورا بنا دارد تا به مناسبت نزدیکی به ایام محرم و صفر، آثاری را که قیمت مناسب و در عین حال محتوای بسیار غنی دارند در قالب طرح نذر معرفی کند تا با تلاش و همراهی خواهران حاضر و همچنین دعوت دیگران، زمینه‌ای برای نشر و اعتلای فرهنگ عاشورا در میان عزاداران و عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) فراهم آید.

🔷در این جلسه همچنین با توزیع بروشور و توضیح محتوای منابع با استفاده از پاورپوینت ، زمینه‌ای برای آشنایی هر چه بیشتر خواهران با محتوای آثار، فراهم آمد.

🌷در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی و استقبال خوب خواهران حاضر در جلسه از آثار موسسه امیدواریم این جلسه فتح بابی باشد برای ارتباط نزدیک تر و هم افزایی جهت غنای بیشتر مجالس عزاداری.

 

💠ان شاءالله هر کدام از ما یک خادم فرهنگی برای امام حسین(ع) باشیم و دیگران را نیز دعوت کنیم.

✅دوستان عزیزی که به هر دلیل امکان حضور نداشته‌اند نیز می‌توانند با تماس با موسسه و یا حضور در محل موسسه از این طرح مطلع شوند و ما را در این امر خیر یاری کنند.

📌نشانی موسسه عاشورا : میدان شیخ انصاری، موسسه علامه مخبر دزفولی، طبقه دوم

📞تلفن تماس: ۴۲۴۲۷۷۷۷-۰۶۱

💠کانال روز دهم در ایتا و سروش👇

@roozedahom10🌷

 

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.