خانه / ویژه ها / روز قدس…

روز قدس…

قدس یک شهر نیست یک آرمان است. آرمانی که پای آن باید ایستاد و ایستاد و ایستاد.
قدس تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه پاره ای از پیکره ی امت اسلامی است که در چنگال رژیم وحشی و کودک کش اسرائیل اسیر شده است.
دفاع از قدس دفاع از تمامیت اسلام است. دفاع از قدس دفاع از همه مظلومانی است که صدای مظلومیتشان در انبوه تبلیغات گسترده ی رسانه های جیره خوار دشمن محو شده است و زیر پوشش خبرهای سراسر دروغ به گوش نمی رسد.
روز قدس فریاد ایستادگی یک امت است که بر خلاف برخی زمامداران بی کفایت و بزدلشان همه با هم یَد واحده هستند و مشتی بر دهان کفر.
روز قدس روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. روز قدس روز لعن و برائت است از همه آنان که کارشان ظلم و ستم و جنایت است.
روز قدس روز زیارت عاشوراست: اللهم العن اباسفیان و معاویه و یزیدبن معاویه…
سند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، زیارت عاشوراست. روز قدس روز مرگ بر رژیم کودک کشی است که هر لحظه در فکر کشتن و از بین بردن انسان هاست. رژیمی که دانشمندان مسلمان را ترور می کند تا کسی جرات مقابله با او را نداشته باشد. رژیمی که بودنش در حذف و مرگ انسان هاست.
روز قدس روز پیامبر(ص) است. روز دفاع از مظلومیت علی(ع) و زهرا(س) و فرزندان بزرگوارشان است که دفاع از دین و حمایت از مظلوم با هر دین و آیینی دستور همیشگی ایشان بوده است. روز قدس روز خمینی(ره) است روز خامنه ای است. روز قدس روز اسلام است. روزی که همه اختلافات را کنار می گذارند و در کنار هم در صحنه حاضر می شوند و از مظلوم دفاع می کنند. روز قدس گرامی باد.

*عبدالکریم خاضعی نیا

روز قدس، ۲۳ رمضان و ۱۸ خرداد ۹۷

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.