خانه / اخبار ویژه عاشورایی / نرم افزار نوای هیئت،بزرگ ترین بانک متنِ شعر و سبک مداحی

نرم افزار نوای هیئت،بزرگ ترین بانک متنِ شعر و سبک مداحی

بزرگ ترین بانک متنِ شعر و سبک مداحی

نرم افزار نوای هیئت، همراه همیشگی مادحین اهل بیت (ع)/ نرم افزاری ویژه مداح ها در شب های محرم

نرم افزار نوای هیئت شامل بیش از هفت هزار قطعه شعر و سبک پیاده سازی شده به همراه صوتبه تفکیک مادحین، سبک، سال، شاعر، مناسبت و.. می باشد.
 

به گزارش گروه آیین و اندیشه فرهنگ نیوز، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین موارد در کیفیت مراسم عزاداری موضوع شعر و سبک های مادحین در اینگونه مراسم و مناسبت ها می باشد.

 

شعر و سبک نه تنها از باب شور مراسم بلکه از منظر معرفت افزایی شرکت کنندگان حائز اهمیت بسیار بالایی است. موضوعی که در گذشته با ورود شعر و سبک های خاص، در یک بازه زمانی خاصی بحث داغ محافل مومنین و ذاکرین اهل بیت بود و همچنان گفت وگو در مورد این اهم پابرجاست.

از این رو برخی از فعالین و اساتید این حوزه با ورود به بحث آموزش مداحی، شعر و سبک تلاش در خور تقدیری در راستای تقویت این فضا نموده اند.

از جمله نرم افزار نوای هیئت -نرم افزار شعر و سبک مداحی به همراه صوت- که از معدود نرم افزارهای فاخر در این حوزه می باشد، با تقسیم بندی دقیق و پیاده سازی صوت ها این امکان را برای مداحان گرامی و علاقه مندان به مداحی فراهم کرده تا به کمک برچسب های از پیش تعیین شده به شعر، سبک و صوت مورد نظر خود دست پیدا نمایند.

از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به وجود بیش از ۷۰۰۰ قطعه شعر و سبک پیاده سازی شده به همراه صوت و با دسته بندی دقیق بر اساس مداح، سبک، سال، شاعر، مناسبت و شخصیت مربوط اشاره کرد، که می توان به هر حالت دلخواه آنها را مرتب و در مراسم مورد نظر مورد استفاده قرار داد.

هم اکنون بیش از ۳۰۰۰ قطعه شعر و سبک در نوای هیئت به صورت آنلاین – و پس از ذخیره در موبایل به صورت آفلاین- در دسترس است که این تعداد با اضافه شدن دیگر محتواها به صورت آنلاین به ۷۰۰۰ عدد خواهد رسید.
تصاویر نرم افزار نوای هیئت (شعر و سبک مداحی)
farhangnews_152635-444338-1445150108
شعر و سبک های موجود در نرم افزار نوای هیئت از محرم ۸۷ تا محرم ۹۳ و از فاطمیه ۸۷ تا ماه مبارک رمضان ۹۳ را شامل می شوند و به مرور کامل تر نیز خواهند شد.
 
به منظور دانلود نرم افزار نوای هیئت از کافه بازار بر روی لینک زیر کلیک نمایید:” icon=”” target=”false”]لینک دانلود نرم افزار نوای هیئت[/button]
 
telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...