خانه / ویژه ها / تشییع پیکر شهید عبدالامیر رمی در دزفول

تشییع پیکر شهید عبدالامیر رمی در دزفول

۳۷ شهید دوران دفاع مقدس ساعت هشت صبح روز شنبه ۱۷مرداد با عبور از شهر اندیمشک وارد دزفول شده و کاروان شهدا در مقابل دانشگاه جندی شاپور مورد استقبال مردم شهیدپرور دزفول قرار گرفت.

پیکر مطهر شهدا پس از استقبال در ورودی دزفول به محل شروع مراسم تشییع در میدان رودبند به حرکت درآمده و با مسیر رودبند به سمت خیابان ۴۵ متری، خیابان امام خمینی(ع)شمالی، حرم سبزقبا(ع) و مصلای امام علی(ع) دزفول با پای پیاده تشییع شدند.

پس از تشییع شهدا تا مصلای امام علی(ع)، کاروان شهدا از مسیر میدان کشاورز، بلوار شهید کمیلی، جاده شمس آباد، چهارراه آوج، جاده بنوت و سپس سیاه منصور از دزفول خارج و مورد استقبال مردم شوشتر قرار گرفت و سپس وارد اهواز شد.

سرهنگ عبدالامیر محتمشی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید عبدالامیر رمی گفت: روز دوشنبه ۱۹ مرداد پیکر مطهر شهید رمی به دزفول منتقل و در همان شب مراسم وداع با این شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی واقع درخیابان شهیدمومن محل فعالیت شهید برگزار می شود.

وی زمان تشییع پیکر شهید رمی در دزفول را ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۰ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد و از اقشار مختلف مردم خواست در آیین تشییع این شهید گرانقدر حضور یابند.

منیع: ایرنا

گزارش تصویری تشییع ۳۷ شهیدگمنام دفاع مقدس در دزفول

sh01

sh02

sh03

sh04

sh05

sh06

sh07

sh08

sh09

sh10

sh11

sh12

sh14

sh15

sh16

sh17

sh18

عکاس: علی معظم فر

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...