خانه / ویژه ها / خدا حافظ حاج محمد رضا صلواتی زاده/فایل صوتی

خدا حافظ حاج محمد رضا صلواتی زاده/فایل صوتی

لینک دانلود

از طایفه و قبیله ی مجنون بود

با یاد شهیدان دلش پر خون بود

هر چند که آن روز به یاران نرسید

عاشق ترین پرنده ی اکنون بود

خدا حافظ حاج محمدرضا صلواتی زاده

خدا حافظ فرمانده

خدا حافظ فرمانده ی مظلوم و نجیب گردان عمار

خدا حافظ عارف و سالک شب ها و شیرمرد روزهای نبرد و خطر

خدا حافظ صلابت مجسم، ایمان راسخ، تقوای ایستاده.

خدا حافظ معنی کالجبل الراسخ خدا حافظ کوه، قله، بلندا

اگر خدا کوه ها را میخ های زمین قرار داد بی تردید ایمان تو و همسنگران و یاران شهیدت، میخ های محکم ایمان مردم بودید و هستید و خواهید بود.

خدا حافظ دریا، خدا حافظ باران، خدا حافظ آب

اگر خدا آب را مایه ی حیات همه ی هستی قرار داد، و من الماء کل شی حی، بی تردید خون جاری تو و یاران شهیدت، آب حیات بشریت است که در رگ های خشک و بی رمق و پژمرده، تری و تازگی و زندگی به ارمغان می آورید.

خدا حافظ گرما، خدا حافظ نور، خدا حافظ آفتاب.

اگر گرما و نور خورشید، موجب نجات هستی از سردی و بی رمقی و رخوت و بی حالی و تاریکی و ظلمت است، گرما و نورانیت وجود شما، سستی ها را مغلوب و یادتان، عشق را به جانها هدیه می کرد.

خدا حافظ فرمانده ای که غرور را شکستی، ادعا را سر بریدی، دنیا را سه طلاقه کردی و در یک کلام شیطان را با حقارت تمام، دست بسته و شکست خورده اسیر نمودی.

خدا حافظ حاجی که درجه و مدرک و جاه و مقام برایت هیچ بودند و به لبخندی نرم، از کنارشان می گذشتی و سر به زیر و آرام، کنیه و شناسه و همه چیزت می شد، حاجی صلواتی.

خدا حافظ عاشق حسین، دلداده ی عاشورا و شیفته ی کربلا.

مگر اشک هایت را نیروهای خط شکن و بسیجیان جان بر کف گردان عمار فراموش می کنند که از چشم های آسمانی ات می بارید و یک گردان را راهی کربلا می نمود؟

خدا حافظ مرد سجده های طولانی، امروز که می روی پیشانی بلندت که نشان سجده بر آن حک شده، بوسه گاه یاران شهیدت خواهد شد و موجب مباهات و سجده فرشتگان در درک و فهم مفهوم “انی اعلم ما لا تعلمون”.

خدا حافظ آرامش محض، خدا حافظ آرامش بخش. مگر فراموش می کنیم که در لحظه های خوف و خطر و در زیر باران گلوله و غرش یکریز توپ و خمپاره، نگاه تو چقدر آرام بود و بی هیچ ترس و خوفی، این آیه را متجلی می نمود که یا عباد لا خوف علیکم الیوم و لا انتم تحزنون…. (زخرف ۶۸)

خدا حافظ، قرآن جیبی آبی آسمانی، خدا حافظ آورکت زخمی، خدا حافظ انگشتر عقیق، خدا حافظ کوله پشتی کهنه، خدا حافظ وصیت نامه فتح المبین، توصیه های بیت المقدس، حرف های والفجر ۸، نمازهای پیچ انگیزه، دعاهای پدافندی، ناگفته های کربلای ۴

وای گفتم کربلای ۴ و دلم خون شد. گفتم کربلای ۴ و یاد دل خون تو افتادم که از گردانت یک گروهان شاید هم یک دسته برگشت و تو تا آخر عمرت بی هیچ تقصیر و در حالیکه خودت زخم عمیق گلوله بر داشته بودی ولی شرمسار خانواده هایشان بودی و شرمنده اینکه چرا یک فرمانده زخمی باید زنده بماند و نیروهایش شهید شوند؟

خدا حافظ گرمای جنوب، سرمای استخوان سوز غرب، رمل های لرزان فکه، خدا حافظ اروند رود، جزیره مینو، جزیره سهیل، آبادان، خرمشهر.

خدا حافظ فرمانده…

سلام ما را به بچه های گردان عمار برسان.

سلام ما را به نیروهایت در والفجر ها و کربلا ها برسان. سلام ما را به نیروهای غواص و خاکی کربلای ۴ برسان. بگو اینجا کبوترانی پر شکسته و بال بسته منتظرند، آنان را دریابید.

سلام ما را به بچه ها برسان، بگو بیسیم هایشان را روشن کنند بگو بیسیم بیت المال را نگرفته اید که خاموش نگهش دارید. به بیسیم چی هایت بگو ما را صدا کنند؛ ما گیر کرده ایم؛ ما گم شده ایم، چرا خبری از ما نمی گیرند. ما مفقودالاثر شده ایم؛ چرا به جستجویمان نمی آیند؟ ما در اروند دنیا غرق شده ایم؛ به غواص هایت بگو به جستجوی ما بیایند و ما را پیدا کنند. حاجی مگر در فکه وقتی گم شدیم تو و مش نعمت برایمان آنقدر منور نزدید تا راه را پیدا کردیم. یادتان هست دشمن نیز همراه با منورهای شما منور می زد تا ما راه را گم کنیم و بسوی آنها برویم و اسیر شویم ولی شما نگذاشتید و آنقدر برایمان فانوس روشن کردید تا راه را پیدا کردیم؟ حالا چه شده است که در میان میدان مین و زیر آتش سنگین و پاتک های سهمگین دشمن رهایمان کرده اید و حتی به صدای حاجی حاجی حاجی…بیسیم هایمان پاسخ نمی دهید؟

خوشا به حالت حاجی که امروز در میان یاران شهیدت هستی. خوشا به حالت که امروز در کنار دو برادر شهید و جاویدالاثرت نشسته ای و با آنان مشغول گفتگو و درد دلی.

حاجی جای ما را آنجا “فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر” در کنار یاران خالی کن و برایمان دعا نما که سخت به دعای تو و بیسیم چی و تیربارچی ها و آرپی چی زن ها و فرمانده گروهان ها و فرمانده دسته ها و نیروهای تو نیازمندیم. به دعایتان سخت نیازمندیم.

خدا حافظ فرمانده

خدا حافظ حاج محمد رضا صلواتی زاده

خدا حافظ

نویسنده: عبدالکریم خاضعی نیا

صدابردار و تنظیم: محمدلطفی

گوینده: وحید سالاری

طراح: فروغ پوراعتماد

۹۴/۴/۸

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...