خانه / اخبار ویژه عاشورایی / نمایشگاه هنر های تجسمی و صنایع دستی درفول در تهران به مناسبت چهارم خرداد

نمایشگاه هنر های تجسمی و صنایع دستی درفول در تهران به مناسبت چهارم خرداد

نمایشگاه هنر های تجسمی و صنایع دستی دزفول با نام دزفول شهر مقاومت به مناسبت هفته فرهنگی شهر دزفول از تاریخ ۲۳ اردیبهشت در فرهنگسرای امید تهران واقع در بوستان خیام آغاز به کار کرده است. این نمایشگاه که به دعوت مسئول نگارخانه آبی فرهنگسرا از هنرمند ارجمند محمد ارفع و همت جمعی از هنرمندان شهرستان دزفول و با یاری ارگان ها و نهاد های دولتی صورت گرفت.
محمد ارفع هنرمند و مسئول نمایشگاه دررابطه بابرگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری معرفی پایتخت مقاومت ایران به پایتخت نشینان و نشان دادن پتانسیل های مختلف دزفول به مخاطبین است البته نباید فراموش کرد که انگیزه های دیگری نیز از جمله نشان دادن استعداد های هنرمندان جوان شهرم نیز تاثیر بسزایی در برگزاری این نمایشگاه داشته است…
وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی، پیامدهای بسیارمثبتی خواهد داشت،زیرا مردم ما همیشه خوزستان را در خرمشهر جستجو می کنند ولی باید یاد آور شد که خوزستان و جبهه جنوب غرب کشور تنها در خرمشهر خلاصه نشده است این مردان و شیر زنانی بوده اند که با دست خالی زیر موشک باران های دشمن شهر و دیار خود را ترک نکرده اند و به افتخار مقاومت و پایداری آن ها است که امروز ما می توانیم با سربلندی بگوییم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
همچنین آقای ارفع ادامه داد: بیشترین بازدیدکنندگان ما دراین نمایشگاه تا به حال افرادی بوده اند که شاید دزفول را از نزدیک ندیده و حتی اسمی از آن نشنیده بودند و واقعا جای خالی چنین نمایشگاه های را برای ما مشخص کرد.
مسئول برگزاری نمایشگاه دزفول شهر مقاومت گفت: این محفل به مدت یک هفته از۲۳ اردیبهشت تا۴ خرداد برگزار شده است که در این مدت، دعوت می شود تا پایتخت نشینان به نمایشگاه پایتخت مقاومت ایران دزفول تشریف آورده و از نزدیک با این شهر آشنا شوند.
لازم به ذکر است  جهت برگزاری این نمایشگاه از هنرمندان موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا نیز دعوت بعمل آمد و آثار ایشان در این نمایشگاه به نمایش در آمد.

DSC_6604

DSC_6606

DSC_6627

telegram

همچنین ببینید

دکترمحمدرضا سنگری

تولد وتحصیلات دکتر محمدرضا سنگری، در سال ۱۳۳۳ در شوش دانیال، گذرنامه‌ی ورود به عالم ...