تکرار یک پرسش

…آسمان چشم فرو می بندد؛سر افتادن دارد. هنوز پیکر خورشید در دستان توست. خم می شوی، لب های تشنه و خسته ات را به رگ های بریده نزدیک می کنی. بوی خوش برادر در آوندهایت می پیچد. نسیم بوسه هایت بر بریده های گلوی خورشید می نشیند. یک یک رگ های گلوی برادر را می بوسی. …

دکتر سنگری در مقدمه کتاب نظر خود را درمورد نگارش ادبی این مجموعه اینگونه آورده است: نثر ادبی برادر-مهندس عبدالکریم خاضعی نیا- ؛ تنی شعر است؛ همه ی عناصر شاعرانه چون خیال ، عاطفه، اندیشه، زبان و حتی موسقی را در خویش دارد. حتی گاه در هیئت و هندسه ی شعر نیمایی و سپید نگاشته می شود. سطرهایی شبیه سطرهای شعری می یابد و چنان مرز آن با شعر نزدیک است که….

کتاب تکرار یک پرسش مجموعه نثر ادبی است که جناب مهندس خاضعی نیا با قلمی سرشار از احساس صداقت، شیفتگی و شوریدگی خود را نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) در مناسبتهای مختلف- تولد و شهادت- با ژرف ترین و زیباترین جملات بیان می دارد.یکی از کاربردهای استفاده از این کتاب، خواندن نثر مدنظر به عنوان دکلمه قبل از سخنرانی و یا مداحی می باشد. جهت تهیه کتاب تکرار یک پرسش می توانید به کتابخانه تخصصی عاشورا واقعه در کتابخانه علامه مخبر مراجعه فرمایید.

 

 

telegram

همچنین ببینید

حماسه عاشورا، قیام امام حسین از دیدگاه امام خمینی (ره )

نام کتاب: حماسه عاشورا،قیام امام حسین(ع) از دیدگاه امام خمینی (ره )   گردآورنده: مرتضی روحانی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.