امام حسین و راز زندگی

IMG3232

نام کتاب: امام حسین و راز زندگی

مؤلف: سیدحمید فتاحی

محل نشر: قم

ناشر: میرفتاح  

تاریخ انتشار: ۱۳۸۱      

تعداد صفحات:۳۹۴

 

از مهم ترین حوادث تاریخ کیفیت برخورد انسانها با انبیا، و پیشوایان معصوم(ع) است. با اینکه تنها هدف آنان رشد و کمال و در نتیجه آزادی واقعی نسل بشر بوده است و در جهت تحقیق آن از تمام شیوه‌های لازم استفاده می نمودند ولی مردم نهایت بدرفتاری را با آنها انجام دادند. قابل گفتن نیست که نسل بشر پزشکان فوق تخصص و عالیقدر خود را یکی پس از دیگری با بدترین شیوه‌ها نابود کند و به اینکارش افتخار نماید! لذا هر فرد عاقل و خردمند خود را موظف میداند که بدون دریافتن علت اصلی این جنایات ساکت ننشیند تا اینکه بتواند در تعریف و شناخت انسان حقایقی را کشف کند.انسان چگونه موجودی است که با دو چهره ی متضاد و متناقض ظاهر می شود. چهره ی نورانی و روحانی، چهره‌ی ظلمانی و خشن.

کتاب حاضر سعی بر آن داشته که برای یافتن پاسخ سئوالات و کشف علت اصلی این حادثه دلخراش و هم چنین علت به وجود آمدن چهره نورانی و ظلمانی در انسان، علاقمندان را یاری کند.

در کتاب حاضر موضوعاتی مانند رشد، غذای حرام، آزادی، عرفان، حقوق و سقیفه…مورد تحقیق قرار گرفته است این کتاب متشکل از شش بخش می باشد.

برخی از عناوین عبارتند از:

  • چرا امام حسین(ع) سیره جدش و پدرش را انتخاب کرد ۲-دگرگون شدن دنیا یعنی چه؟ ۳- رشد در آیات قرآن   ۴- مشاوره با یهودیها در سرنوشت اسلام ۵- قرآن و اثر تغذیه ۶-حق وتو یا آزادی انحصاری ۷-عاشورا و سقیفه ۸- ساده ترین روش خداشناسی ۹-معالجه بیماران سرطانی با قرآن ۱۰- تفاوت بندگی خدا با شیطان

 

  1. برخی از منابع استفاده شده در نگارش کتاب:
  • قرآن کریم ۲-کنزالعمال ۳-تحف العقول ۴-منتهی الآمال
telegram

همچنین ببینید

حماسه عاشورا، قیام امام حسین از دیدگاه امام خمینی (ره )

نام کتاب: حماسه عاشورا،قیام امام حسین(ع) از دیدگاه امام خمینی (ره )   گردآورنده: مرتضی روحانی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.