خانه / ویژه ها / میلاد گل نرگس

میلاد گل نرگس

شعبان به نیمه رسیده است. گل نرگس شکفته است. لبخند گل‌ها دیدنی است. آواز مستانه‌ی بلبلان شنیدنی است. جشن و سرور و پایکوبی حکایت کل هستی است. فرزند ریحانه، گل نرگس و میوه‌ی دل سوسن آمده است. خورشید در مقابل نور چشمانش به کرنش و تعظیم نشسته است و قرص کامل ماه با همه‌ی زیبایی‌اش با رویت جمال او در بهت و شگفتی فرو رفته است. آفتاب عالمتاب هدایت و ماهتاب بی بدلیل عدالت بر هستی تابیده است. عطر خوش گل‌های محمدی در گیتی پیچیده است، زادروز میلاد خیر و برکت و خوبی و زیبایی است.
خوش آمدی آخرین امید، آخرین ذخیره‌ی الهی، آخرین منجی.
خوش آمدی که با آمدنت دین ابتر و بی طنین نمی‌ماند و رسالت بیش از ۱۲۴ هزار نبی و یازده ولی به نتیجه خواهد رسید.
چه کسی منتظر آمدنت نبوده است. کدام حقیقت توان انکار تو داشته است. نام تو از آدم نا خاتم و از فاطمه و علی تا پدرت عسکری زبان به زبان و صحیفه در صحیفه آمده است و در تمام این ذکرها و نام‌ها و یادها نام زیبای تو آرامش بخش و امیدآفرین بوده و هست.
نیمه‌ی شعبان است و تو بهترین هدیه‌ای هستی که خدا در این روز به عالم بخشیده است. فرشتگان فوج فوج و گروه گروه به خانه‌ی آسمانی عسکری(ع) می‌آیند و میلاد تو را به او و مادرت نرجس و به تمام عالمیان تبریک می‌گویند. فرشتگان می‌آیند تا بر تو سجده کنند که تو آخرین مصباح هدایت و کشتی نجاتی، آن گونه که جد غریبت – حسین – بود.
جان جان‌ها فدای قدم هایت مهدی جان.
تا تو بیایی شب و روز چشم به راهت خواهیم ماند، تا تو بیایی تمام جاده‌های احتمالی را گلباران خواهیم کرد. در کوچه‌ها فانوس می‌گردانیم، به گمشدگان راه نشان می‌دهیم، دست مهر بر سر یتیمان می‌کشیم، تا تو بیایی به نیابت از تو کیسه‌ی نان و خرما به دوش می‌کشیم، بر قلب‌هایمان نام زیبای تو را می‌نویسیم با حنجره‌هایمان فقط تو را صدا می‌زنیم.
آقا! تمام خواسته‌مان تویی، تویی که امام مایی، تویی که آقا و سرور و اختیاردار مایی، تویی که آخرین امید مایی.

نیمه‌ی شعبان، میلاد گل نرگس،آخرین امید و خواسته‌ی تمام بشریت بر نائب بر حقش مقام معظم رهبری و همه‌ی منتظران مبارک.

انعکاس آفتاب/عبدالکریم خاضعی نیا

telegram

همچنین ببینید

جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا

نام کتاب: جریان‌شناسی فکری معارضان قیام کربلا مؤلف: محمدرضا هدایت پناه محل نشر: قم ناشر: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.